I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 13, 2010

Nasi Kerabu

kesian dik fatin, makan anggur jer.. !!

ni kak tin dgn abg fuad.. muka kenyang..!!

Malam ni lapang jer aku rasa sebab tak de lagi sibuk2 nak siapkan assigment, xde lagi terkejar2 nak mengarang reflection yang berkajang2 tu... jadi dari petang aku berehat sampailah sekarang.. Akibat Afiq keluar dgn kawan2 die yg lain.. aku , Abg Fuad, kak tin dgn budak comey sorang tue, Fatin Munira sibuk la nak g pasar malam kat tmn tun Sardon.. Seronok jugak keluar berempat kali ni.. Aku geng dgn kak tin.. jenis makan bayk tp kurus.. Dik tin lak geng dgn Fuad.. kategori makan sikit tp badan berisi.. hahaha !
Satu pasar malam kami pusing, tp aku sekadar beli nasi kerabu dengan air tebu.. Adik Fatin lagi teruk.. beli anggur jer.. dia dah makan sebelum kami keluar.. Abg Fuad dan kak tin sekadar beli nasi kerabu cam aku.. Jadi memang kali ni rasa dah macam orang kelantan celup la pulak.. sepanjang malam lepak2 makan sambil berborak macam2..
Adakala seronok jugak menghabiskan masa macam ni apatah lagi kami semuanya memang kuat bercakap dan tergelak.. ! Makan sket jadi sangat kenyang pulak.. !! Tq semua.. malam kita memang malam yang best !!

p/s - hari memandang budak 'macho' tu menongkat dagu sepanjang perhimpunan.. asyik sekali..!!


No comments: