I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 15, 2010

Secret Admire..????


Balik jer kuliah ari ni..
ada budak junior panggil nama aku..!!
rupa2nya nak bagi muffin yang siap2 ada dedikasi..
wow !! tak la terkejut sgt,,
sebab aku dah pakat2 dgn afiq Ismail sebelum ni
nak bagi sesama sendiri..
siap pilih2 kek perisa kegemaran masing2 lagi..
hahaha.. bengong...!!
tp ntah macam mana ada satu lagi muffin..
yang buat aku tertanya2..
sapa la pulak yang nak menaya aku kali nie..??
uit !! aku dah la bermasalah kali nie..
hahaha...
baru jer aku rasa jadi secret admire kat someone ari tue !!
dah kene kat batang idung aku pulak..
ish3x.. pening3..!!


p/s - kepada sesiapa yang berminat menjadi secret admire saya.. minta sangat2 perkenalkan diri.. nnt klau saya meroyan.. anda mungkin tidak lagi berminat kepada saya.. cepat2 kenalkan diri..!!

12 comments:

Budak Hati said...

aku le tu... saje je bagi muffin..hahahhaha

iKhRam said...

oo... teruknyer nak kene ikhram..!! nasib baek tak ambik port.. sebab dah terfikir yang lain.. hahaha.. apapun tq.. nak kongsi dgn dullah..

Budak Hati said...

saya dengan ini...mengaku bahawa.... bukan saya (muhammad fuad jahaya) yang memberi muffin itu.. kepada yang berkenaan.. saya memohon ampun dan maaf. selamat hari raya

iKhRam said...

hahaha.. tq!! dah satu keje pulak aku nak meneka.. bang fuad.. meh tolong check sapa yang bagi muffin nie..??

si pembawa sinar said...

bestnye..ade orang suker....
abg follow yer

iKhRam said...

ok abg sangkar itam.. tenkiu.. jgn percaya tue..

Farah-Izzaty said...

eh pakcik.. bukan main lagi kau yo? dah ado secret admire bagai.. haha.. jeles den ni..!

eh! dah namo blog pun bilaorangnogoriceloteh, buek la entry dlm bahaso nogoghi kito.. hahaha..

iKhRam said...

hahaha.. den nak buek yo dlam noghoghi.. tp den ghisau la.. kot salah istilah.. esok2 den pulak dipotikaikan.. hahaha.. apopun den banggo jadi anak jati nogoghi kitoo.. ! apopun tenkiu k??

LadyBird said...

bestnye ade secret admirer :)

iKhRam said...

tak la seseronok menjamah muffin tu.. tp ketas dedikasi tu saya simpanla.. nak citer dgn anak2 nnt..
'masa zaman2 study dulu, abah pun ada secret admire gak..

fat said...

wah3... sapa tue? yg pnting bkn aku ekk

iKhRam said...

ntah sapa2 la gamaknyer..