I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 6, 2010

Open House Kak Imah

depan: aku (ikhram), kak mar, kak ida
belakang: cik zulie, kak debb

yang muda aku dengan zulie jer.. yang lain tu mungkin dah berusia sket..!!

kak izah borak aper la tu sampai berhenti makan..??
yg kak ida dgn kak fatimah punya la senyum...
kak qamarini jugak yang fokus.. makan!

warga skjh yang mengagumkan.. menghiburkan...!!


Apa yang boleh aku katakan..

aku tersangat kenyang makan nasi briyani yang aku ingat aku tambah beberapa pinggan..
dengan manisan yogurt pisang campur macam2 buah2an..
ada anggur, delima, epal, gajus.. kacang2..
sedap2..
tp yang paling best.. meluangkan masa bersama2 akak2 dan abg2 cikgu cikgi SKJH..
walaupun bergaul selama hampir 2 bulan..
tp bahang kemesraan rasanyer macam dah bertahun2..
semoga ukhuwah kita sentiasa terjalin..
insyaallah..
kepada tuan rumah..
akak sarimah yang amat saya sayangi..
kau lah ibu,.. ada masa kau lah akak..
terima kasih banyak2..
atas apa yang terlebih dan terkurang..
kepada kak idawati..
sayang akak jugak..
dimana bumi dipijak..
segala jasa baik akak tak dapat dilupakan..

tarikh : 26 september
tempat : kediaman puan sarimah hussain, gelugor


No comments: