I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 30, 2010

Hadiah Dari Akak Sarimah

Tengah hari td sebelum saya mengerjakan solat jumaat.. cewah!! macam la nak g buat umrah kan?? saya jumpa cikgu kat sekolah saya praktikum ari tu.. pn. shalini... die ada sampaikan hadiah pemberian dari akak Sarimah, juga cikgu di tempat saya practikum ari tu.. Wow.. seronok la tgok ada bungkusan dalam plastik hitam.. saya pejamkan mata.. saya sabarkan hati.. saya pegang bungkusan itu erat2.. takkan saya bukak plastik hitam tu selagi tak sampai kat bilik.. Macam tu sekali la perasaan excited saya..

Sampai jer kat atas katil dalam bilik saya... saya tutup tingkap..!! saya tutup pintu..! lepas tu saya tak tunggu dah.. saya bukak plastik itam tu.. ada kotak.. wow !! kak sarimah, kenapa buat saya macam nie..??? terharunya.. dpt neck tie.. kaler perang tua siap belang2 biru, putih.. bagi saya, untuk hadiah yang mengejut macam ini , memang la sgt2 menarik dan menyentuh kalbu.. hahaha.. siap ada kotak2 lagi tu... senyum panjang nak g sembahyang jumaat td.. nasib baik tak bawak pakai sekali g masjid.. hahaha !!




Sedikit info tentnag puan sarimah ni.. teringat sepanjang practikum.. die ni memang murah dengan senyuman.. sebab tu saya tak teragak2 nak mendekati dia.. Selalunya kami byk berkongsi cerita berkaitan hal2 kekeluargaan, makanan dan masakan.. ada masa dia bagai seorang emak.. dan ada masa2nya dia macam seorang kakak saya yang comel.. jd mungkin faktor umur mendekatkan kami.. apapun dari pemerhatian saya dia seorang yang penyayang, menghargai dan sangat2 menyokong.. always positive.. kak sarimah.. tq dengan apa2 saja kak sarimah dah beri pada ikhram.. ikhram hargainya.. tak mungkin akan lupakan akak sampai bila..

p/s - aksi gila2 tu berlangsung pada malam berikutnya akibat ketiadaan roomate yg tersayang.. hahaha.. "mate, aku dpt tie free.. hahaha!!"

5 comments:

Anonymous said...

wah...elegen nye tie ko..hehe

iKhRam said...

tau tak per.. best wei.. !! kotak die cantik..

Anonymous said...

simpan la weh..nnti hari ibu thn dpn ko bg la kt akak tu plak..

iKhRam said...

insy.. hari guru nnt ye kak sarimah.. hahaha!

Lyn Sery said...

kenapa aku tgk rmi gile yg pki brand paul smith ni??