I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 25, 2010

Hari 21, Aku Terima

Aku ingat kisah ni dah tamat.. rupanya tidak.. hahaha.. terimalah citer aku sebagai penawar pada aku dan hiburan kepada anda semua... ok? hahaha..!! wakaka...
Masuk hari ni, sedar tak sedar genaplah tiga minggu aku mengenali dia .. dari seorang gadis yang macho duduk melipat lutut di padang sehinggalah tadi aku melihat dia menuruni tetangga di hadapan bilik.. dan gaya rambutnya masih tidak berubah.. begitu2 jugaklah stylenya..
Seperti yang lepas2, tiada apa yang boleh membuka hati aku untuk menerima cinta dari seorang gadis lagi.. biarlah keadaan aku benar2 tenang dan barulah aku membuat keputusan.. ada masa2nya respon dari pembaca2 buat aku ketawa dan terfikir.. terdesakkah gadis macho pilihan aku tu?? tiba2 timbul pula soalan dari pembaca yang lain.. betulkah die benar2 dah berpunya ???
mungkin die tidak mahu aku memiliki dia... alasannya die tak mahu aku memiliki gadis keras seperti dia??? hahahaha.. ni idea dari seorang pembaca blog aku.. hahahaha.. nak tergelak aku..
ada pulak yang ckp, klau betul die dah berpunya.. takkan die masih beperlakuan 'keras' macam tu.. sekurang2nya bila dah ada teman lelaki, mesti dia akan berubah.. menjadi ayu2 sket.. hahaha..!! ntah la...
tp hari ini aku kembali lagi bermesej2 dgn dia.. bagi aku, die terlalu baik untuk aku buang dalam hidup aku.. Sedikit pun dia tak menyakitkan aku.. semalam die pujuk hati aku dgn mesej yang indah.. hahaha.. jadi kenapa pulak harus aku buang dia.. kalau benar2 aku ikhlas menyukai dan menyayangi dia.. pasti tak kira apa statusnya pun aku tetap terima.. !!
Ya Allah terima kasih dgn ujian ini.. sekurang2nya aku tau apa itu nilainya kasih dan sayang.. baru aku betul2 mengerti apa itu erti 'penerimaan'.. dan aku redha atas segalanya..

3 comments:

Safini Yamin said...

kptsn yg sgt bijak..
bgs2..=)

iKhRam said...

pinie.. sungguh, aku sayang kat dia.. aku tak mampu nak buang dia jauh2.. biarlah aku memerhatikan die dr jauh.. wow! takl sangka ayat2 aku mcm nie..

intanrz said...

bernas jgk pndapat pmbca tu ek.. 'aku akn bhgia jika kau bhgia'... hehe..